Coaching Klasyczny

Prowadzę coaching w gabinecie oraz online (za pośrednictwem komunikatora Skype). Zazwyczaj na proces coachingowy składa się od 4 do 8 sesji. Jednak z każdym klientem indywidualnie planujemy jego proces coachingowy, który – w zależności od postawionych celów - może trwać również kilka miesięcy. Jedno spotkanie może być konsultacją coachingową czy mentorską, ale na pewno nie nazwiemy go coachingiem.

Pierwsza sesja konsultacyjna (trwająca do 45 min.) jest gratis. W tym czasie poznajemy się i dowiadujemy bardzo ważnych rzeczy: czy ja jestem odpowiednim coachem dla Ciebie i czy Ty jesteś odpowiednim klientem dla mnie. Nie będę Cię oszukiwał i jeżeli uznam, że nie jestem w stanie być coachem dla Ciebie, wtedy Ci to zakomunikuję. Jestem świadomy tego, że na danym etapie Twojego życia możesz potrzebować kogoś innego. Jeżeli jednak wspólnie uznamy, że pracuje się nam się dobrze, ustalimy termin pierwszej płatnej sesji.

Coaching Kryzysowy

Każdy z nas przynajmniej raz w życiu doświadczał jakiegoś kryzysu. Być może Ty doświadczasz go właśnie dzisiaj. jeśli tak jest, to pamiętaj, że doświadczenie kryzysu – mimo iż na pierwszy rzut oka jest trudne i towarzyszą mu nieprzyjemne emocje – niesie ze sobą ogromny potencjał rozwojowy.

Podczas sesji coachingu kryzysowego:
- pomogę Ci zdefiniować rodzaj kryzysu, w jakim się znajdujesz,
- będziesz mieć okazję przyjrzeć się własnej sytuacji kryzysowej z dystansu,
- przepracujesz kryzys i poznasz sposoby na przekucie go w sukces.

Jako Twój coach kryzysowy pomogę Ci odzyskać kontrolę nad własnym życiem!

Zastanawiasz się, czy coaching kryzysowy jest dla Ciebie?
Spokojnie. Jeśli podczas pierwszej (bezpłatnej) sesji diagnostycznej okaże się, że w pracy nad Twoim problemem lepiej pomoże Ci inny specjalista (psycholog, interwent kryzysowy, terapeuta, itp.), pomogę Ci znaleźć odpowiednią osobę.

Coaching i mentoring dla młodych

Chroniczny brak czasu, świat ograniczony do social media, zagubienie w gąszczu informacji oraz trudności z podjęciem decyzji, co do wyboru własnej drogi życiowej… Matura coraz bliżej, a Ty wśród wielu kierunków studiów nie możesz odnaleźć jednego dla siebie. Jesteś na studiach, ale czujesz, że „to nie to”…

Jeśli powyższy tekst w jakikolwiek sposób opowiada o Tobie (lub o Twoim dorastającym dziecku, jeśli jesteś rodzicem), mogę Ci pomóc.Podczas sesji coachingowych lub mentoringowych (w zależności od tego, czego w danym momencie potrzebujesz) za mną:
- określisz swoje mocne i słabe strony, - zdefiniujesz zasoby, które aktualnie posiadasz, - nauczysz się doceniać siebie, - poznasz, czym jest skuteczna komunikacja, - zaplanujesz swoją drogę życiową, - nauczysz się lepiej organizować swój czas.

Coaching i mentoring dla młodych składa się z 8 sesji (bezpłatna sesja zero i 7 sesji płatnych). Pierwsze spotkanie (tzw. sesja zero) ma formę ok. 45-minutowych konsultacji, podczas których poznajemy się wzajemnie i pokazuję Ci, jakimi metodami pracuję. Na tym spotkaniu podejmujesz decyzję – czy Ci to odpowiada. Jeśli tak, umawiamy się na kolejne spotkania, z których każde trwa 75 minut.

Szkolenia rad pedagogicznych

Szkolenia rad pedagogicznych bywają zmorą i to zarówno dla dyrektorów placówek oświatowych, jak i kadry pedagogicznej. Z jednej strony środki finansowe, które mogą być przeznaczone na szkolenia są mocno ograniczone, a z drugiej – prowadzący często nie mają pojęcia o pracy w szkole i sami nigdy nie siedzieli na szkoleniowej radzie pedagogicznej (czytaj: całe popołudnie „bonusowego” pobytu w szkole, za który nikt nie zapłaci nadgodzin). Od 10 lat jestem nauczycielem i pracowałem w każdym typie szkoły. Odbyłem niezliczoną ilość rad pedagogicznych i wiem, co zrobić, aby ludzie na radzie na zasnęli, nie sprawdzali klasówek „na jutro” ani nie wpatrywali się tęsknym wzrokiem w wiszący na ścianie zegar, mając w głowie tylko jedno pytanie: „jak długo jeszcze?”.

Przykładowa tematyka szkoleń:
- Nauczyciel – coach, czyli sztuka zadawania dobrych i mocnych pytań.
- Czym to jest kryzys i jak sobie z nim radzić?
- Czego nie widać na lekcji, a widać na przerwie? – o wpływie życia pozaszkolnego na proces uczenia.
- Komunikacja xyz – warsztat młodego nauczyciela/wychowawcy.
- Cel ucznia, cel nauczyciela, czyli jak wyznaczyć cel, aby zawsze go osiągnąć.